سید حسن خمینی: حجم بالای تبلیغات بی‌دلیلی که علیه مهاجران افغانستانی شکل گرفته دروغین است انفجار یک پمپ بنزین در روسیه چهار کشته بر جای گذاشت + فیلم (۲۱ مهر ۱۴۰۳) ویدئو| قالیباف: ایران به دنبال جنگ نیست | به هر تجاوزی پاسخی محکم می‌دهیم حملات پهپادی مقاومت اسلامی عراق به جولان و ایلات اشغالی (۲۱ مهر ۱۴۰۳) نمایندگی ایران در سازمان ملل هر نوع ادعا برای مرتبط کردن عملیات طوفان الاقصی به تهران را رد کرد (۲۱ مهر ۱۴۰۳) تظاهرات اعتراضی صهیونیست‌ها در تل‌آویو نسبت به عدم حصول توافق آتش‌بس در غزه (۲۱ مهر ۱۴۰۳) قدردانی حماس از حزب‌الله و ضربات مرگبار آن به اشغالگران صهیونیست حملات هوایی حزب الله یک میلیون صهیونیست را راهی پناهگاه کرد (۲۱ مهر ۱۴۰۳) راهپیمایی گسترده حامیان فلسطین و لبنان در ایتالیا (۲۱ مهر ۱۴۰۳) دستگیری یکی از عوامل گروهک تروریستی جیش‌الظلم (۲۱ مهر ۱۴۰۳) قالیباف با جمعی از احزاب و گروه‌های سیاسی مقاومت در بیروت دیدار کرد معرفی فرمانده جدید سپاه حفاظت هواپیمایی (۲۱ مهر ۱۴۰۳) توزیع شناسنامه الکترونیک اتباع افغانستانی در ایران آغاز می‌شود قالیباف از لبنان عازم ژنو شد (۲۱ مهر ۱۴۰۳) یک نظامی دیگر «یونیفل» در تیراندازی صهیونیست‌ها مجروح شد (۲۱ مهر ۱۴۰۳) درخواست اردوغان از ایران و روسیه برای اقدامات عملی در برابر اسرائیل دو تَن از فرماندهان گردان‌های قدس در کرانه باختری به شهادت رسیدند (۲۱ مهر ۱۴۰۳) شلیک ده‌ها فروند موشک حزب‌الله به خلیج حیفا و عکا (۲۱ مهر ۱۴۰۳) روابط عمومی سپاه اصفهان در خصوص تشییع پیکر شهید نیلفروشان اطلاعیه داد صحبت‌های قالیباف در پایان سفر به لبنان (۲۱ مهر ۱۴۰۳) زورگیری در پوشش مسافربری در مشهد (۲۱ مهر ۱۴۰۳) تولیت آستان قدس رضوی: باتوجه به تأکیدات رهبری کمک به دولت وظیفه همه مردم و مسئولان است
سرخط خبرها

ویدئو| قالیباف: ایران به دنبال جنگ نیست | به هر تجاوزی پاسخی محکم می‌دهیم

  • کد خبر: ۲۹۴۰۴۳
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۳
ویدئو| قالیباف: ایران به دنبال جنگ نیست | به هر تجاوزی پاسخی محکم می‌دهیم
رئیس مجلس شورای اسلامی که به لبنان سفر کرده است، گفت ایران به هر تجاوزی از سوی رژیم صهیونیستی پاسخی محکم و درخور توجه خواهد داد.

​​​​​​به گزارش شهرآرانیوز، «محمد باقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی که امروز شنبه در سفری رسمی وارد بیروت شد، اعلام کرد که ایران هم به هر گونه تجاوز احتمالی اسرائیل پاسخ محکم می‌دهد و هم به هر نقطه‌ای که تجاوز از آنجا صورت بگیرد، پاسخ می‌دهد.

ترسی از دشمن نداریم

رئیس مجلس شورای اسلامی که با شبکه المیادین گفتگو می‌کرد، در پاسخ به انتشار تصویری از او که در حال هدایت هواپیمای حامل خود به سوی لبنان بود، گفت: بله خلبانی هواپیما را خودم بر عهده داشتم تا مثل رهبرمان اعلام کنیم که ما مثل مردم در صحنه هستیم و ترسی از دشمن نداریم. ما طبق قوانین بین‌المللی رفتار کردیم و برخلاف تهدیدات دشمن هیچ ترسی از دشمن نداریم.

به هر حمله احتمالی پاسخ محکم خواهیم داد

قالیباف در پاسخ به سوالی درباره حمله و تجاوز احتمالی اسرائیل به ایران که خودش آن را پاسخ به ایران می‌نامد، گفت: ما بار‌ها اعلام کردیم که ایران به دنبال گسترش جنگ نیست، اما در مقابل هر گونه تجاوزی پاسخی مستحکم و درخور توجه خواهد داد. وی افزود، بار‌ها این را نشان داده‌ایم. امیدواریم که برخورد‌های قبلی درسی برای دشمنان بوده باشد.

المیادین درباره تلاش آمریکا برای آنچه که آن را کنترل کردن پاسخ رژیم صهیونیستی به ایران می‌نامد، از قالیباف پرسید که او گفت: ما نمی‌دانیم چارچوب‌مند کردن یعنی چه، اما هر تجاوزی که به کشور ایران انجام شود، حتما به آن تجاوز پاسخ خواهیم داد و آن را بدون پاسخ نخواهیم گذاشت. ما در «وعده صادق ۲» به خاطر تروری که انجام دادند، فقط مراکز نظامی و تروریستی آنان را زدیم.

قالیباف در پاسخ به شایعات منتشر شده درباره سردار قاآنی که رسانه‌های غربی و برخی رسانه‌های عربی منتشر کرده‌اند گفت: ایشان سالم هستند و کار خود را انجام می‌دهند و این هم از همان اخبار کذبی است که منتشر شده است.

المیادین درباره اعلام برخی کشور‌های خلیج فارس که گفتند اجازه نخواهند داد از حریم هوایی‌شان برای حمله احتمالی به ایران استفاده شود و قالیباف گفت: بله بار‌ها ایران اعلام کرده که از حریم کشور‌های همسایه نباید برای تجاوز به ایران استفاده شود و اگر چنین اتفاقی رخ دهد در حقیقت، پاسخ ایران روشن است و طبعا از هر نقطه‌ای به ایران تجاوز رخ دهد، پاسخ داده خواهد شد. ما مطمئنیم همسایگان ما این را رعایت خواهند کرد. ما همیشه روابط خوبی با همسایگان خود داشته‌ایم.

قالیباف در پاسخ به سوالی دیگر درباره حمایت ایران از مقاومت و اجماع در ایران در این خصوص گفت: بله در ایران بر سر این مسئله حتما اجماع وجود دارد و شما این را در پاسخ به اسرائیل دیدید. در کمک‌های انسان‌دوستانه به لبنان و فلسطین این را مشاهده میکنید همانطور که همه امت اسلامی در حال کمک مالی و انساندوستانه به لبنان و فلسطین و کمک به ساخت زیرساخت‌های آسیب دیده هستند. بی شک همیشه مقاومت و جبهه مقاومت مورد توجه و حمایت بوده و خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->